Pagini

marți, 22 ianuarie 2013

Cum sa iti tai singur craca sau dilema lui Badea!

Saptamana asta s-a tot vorbit de transferurile sezonului!

Alexe si Nica la Steaua... Inca de la auzirea acestei stiri am considerat ca este doar o gluma proasta inventat de presa dar nu am exclus total posibilitatea ca transferurile celor doi chiar sa se parafeze.Nu putine sunt exemplele de migrari intre cele doua rivale eterne asa ca am stat si am analizat cat de obiectiv am putut eu repercusiunile unei astfel de mutari.Singura concluzie la care am ajuns este ca trebuie sa fii nebun sa permiti asta privind totul din perspectiva lui Nicolae Badea. Castigurile sunt evidente si anume banii insa pt cele 3 milioane de euro merita sa scufunzi o corabie aflata deja in deriva? Cred ca cea mai mare dilema a avut-o insusi Badea care sunt convins ca a stat mult pe ganduri daca sa ii ia banii lui becali, cu riscul evident de a rupe definitiv relatia cu suporterii care oricum este rupta, nu de azi..

Desigur povestea asta naste multe alte discutii in legatura cu aroganta lui gigi care crede ca orice este de vanzare, gandurile celor 2 tineri fotbalisti (pe care doar ei le stiu) si ce ar insemna aceste doua transferuri atat pentru Dinamo cat si pentru Steaua. Se pare insa ca transferurile celor doi au ramas doar o speculatie sau inca Badea se gandeste "sa imi tai craca sau sa iau banii"? pare ca este dilema anului 2013 pentru Badea.Totusi trebuie sa nu ai toata tigla pe casa pentru a putea da ok-ul acestor mutari sau sa nu iti pese deloc de nimic.

Sa intram pe un taram fantastic si sa presupunem ca s-ar parafa mutarile.In opinia mea valoarea lui Alexe nu este palpabila iar calitatile sale sunt supraestimate atat de catre presa cat si de catre oamenii din fotbalul romanesc.Desigur la ce lot au cainii in acest moment lipsa lui Alexe s-ar simti mai ales ca este golgheterul echipei..ironic.Pe de alta parte unde si cum s-ar putea integra el in lotul Stelei avand in vedere concurenta din linia mediana si din atac, ca sa nu mai mentionez si antipatia pe care o vor avea suporterii fata de trecutul lui dinamovist.Constantin Nica pe de alta parte il ved esential in echipa lui Dinamo avand in vedere evolutiile constante din acest tur de campionat,pe scurt, ar fi o pierdere mare pentru Dinamo si ar intari liderul.

Desigur mai exista si varianta in care toata povestea ar fi una cusuta de cineva care ar avea ceva de castigat in urma simplelor speculatii. Cine oare, cine oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu