Mi-as dori ca pentru o zi sa pot citi presa sportiva de calitate fara sa imi intersectez privirea cu nume mult prea celebre pentru intelectul de care dau dovada. Nu trece zi sa nu apara o stire despre gigi. Cine este gigi , ce este gigi , de ce este gigi ? De ce este peste tot acest gigi??? De ce ? De ce? De ce????
Cand Steaua bate , il sunam pe gigi ; cand steaua pierde , il sunam pe gigi ; cand steaua face egal , il sunam, pe gigi. Cand Dinamo face egal cu Rapid , il sunam pe gigi... Face rating domne'. Constient ca nu sunt singrul care abordeaza aceasta tema nu pot sa nu imi exprim si eu frustrarile.
Trecem la ceva mai putin remarcat (probabil) si anume inducerea in eroare a cititorului online prin atribuirea de titluri irelevante cu stirea in sine , procedeu deja arhiraspandit printre postacii online de stiri sportive. Ultima pseudostire pe care am remarcat-o pe site-ul gazetei sporturilor facea referire la declaratia lui Mourinho.
"Am cîştigat toate ligile care mă interesează. Cel din ţara mea şi cele mai importante trei din Europa. Nu mai am ambiţia de a cîştiga în altă ţară, nu există alt campionat care să mă motiveze"Mare mi-a fost mirarea cand am vazut tiltul "Mourinho refuză Liga 1" . Orice alt cuvant e de prisos. http://www.gsp.ro/international/campionate/mourinho-refuza-liga-1-d-nu-mai-am-ambitia-sa-cistig-titlul-in-alta-tara-329067.html
Lista continua cu sport.ro si pro sport care au implementat un nou sistem de a face cititorul sa dea click pe o stire. Sistemul "ghici cine e in poza?" . Hilar , batjocoritor ... fara cuvinte . Cred ca este inutil sa mentionez deja celebra expresie "il vrei la Steaua" marca gsp...
Steaua si Becali fac rating , titlurile derizorii aduc cititori si zeci de mii de clickuri , imaginile cu fete acoperite si ghicitori tin utilizatorul pe site si starnesc o curiozitate bolnava iar caterinca exprimata prin emnoticoane aparent inveseleste cititorul.
Pana la urma ce mai conteaza presa atat timp cat scopul scuza mijloacele.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu